FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania
Jeżeli będziesz miał problemy bądź wątpliwości związane z zakupionym produktem, a poniższy poradnik nie rozwiąże problemu, poinformuj nas o tym.
Zadzwoń pod numer
+48 33 300 33 07
Napisz do nas
sklep@print24.com.pl
Pamiętaj, że na nasze produkty udzielamy gwarancji na okres minimum 24 miesięcy, zanim z niej skorzystasz zapoznaj się z poniższymi informacjami i przed instalacją:
- Sprawdź czy na pewno instalujesz swój wkład zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia.
- Jeśli problem dotyczy tonerów lub bębnów, upewnij się, że zostały zdjęte wszystkie taśmy zabezpieczające.
- Jeśli problem dotyczy tuszy, sprawdź czy zostały zdjęte zabezpieczenia głowicy oraz odblokowany został odpowietrznik na wkładzie.
Zakupiłem towar, co dalej?
Sposób zapakowania, czas wysyłki i spedycja.
- Jak przebiega proces pakowania mojego zamówienia? Kiedy Twoje zamówienie trafi do realizacji, zostanie przez nas bezpiecznie zapakowane i nadane wybranym przez Ciebie spedytorem. Staramy się minimalizować ilość wypełniaczy, tak bardzo jak jest to możliwe, zgodnie z koncepcją Zero Waste. Zawsze jednak, na pierwszym miejscu stawiamy sobie za cel, aby dostarczyć produkt w nienaruszonym stanie.
- Kiedy otrzymam swoją paczkę? W większości przypadków, czas realizacji złożonych w naszym sklepie zamówień wynosi 24 godziny. W praktyce oznacza to, że około 90% zamówień wysyłamy jeszcze tego samego dnia, a kolejne 10% w kolejnym dniu roboczym.
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie? Swoje zamówienie możesz śledzić logując się na swoje konto w sekcji "Status zamówienia" w menu na dole strony. Znajdziesz tam również numer listu przewozowego.
- Czy kurier skontaktuje się za mną przed dostawą? Otrzymasz od firmy kurierskiej informacje dotyczącą planowanego dnia dostarczenia Twoje przesyłki. W zależności od rejonu oraz danego kuriera może on się z Tobą skontaktować przed dostawą w celu umówienia konkretnej godziny dostawy.
Najczęściej występujące problemy
Rozsypany toner, rozlany tusz, uszkodzenia mechaniczne, blade wydruki, rozmazany tekst.
- Otrzymałem rozsypany toner. Jeśli wkład jest nieznacznie "zaprószony" prawdopodobnie wystarczy jego wyczyszczenie bawełnianym czyściwem. Nigdy nie instaluj pękniętego tonera, z którego wysypuje się zawartość, w takim wypadku wymieniamy go od ręki door-to-door.
- Otrzymałem rozlany tusz. Nigdy nie instaluj rozlanego tuszu w swoim urządzeniu. Wymieniamy go od ręki door-to-door.
- Uszkodenia mechaniczne towaru. Jeśli otrzymałeś swój produkt w uszkodzonym opakowaniu i zawartość jest uszkodzona, spisz protokół RMA z kurierem lub zgłoś zaistniałą sytuację pod numerem naszej infolinii +48 33 300 32 47.
- Moja drukarka po wymianie wkładu drukuje bardzo blado. Upewnij się, że zdjęte są wszelkie zabezpieczenia, jest to najczęstszy powód występowania tego typu sytuacji.
- Rozmazany tekst. Jeśli wydruki są nieczytelne po wymianie tuszu, spróbuj wyczyścić głowicę swojej drukarki, wybierając z jej menu opcje konserwacyjne, a następnie, czyszczenie głowicy drukującej.
- Toner lub bęben piszczy po zainstalowaniu. Nie instaluj swojego wkładu zaraz po jego otrzymaniu, szczególnie jeżeli dostawa nastąpiła w porach jesień - zima, kiedy temperatury znacznie spadają. Zalecamy aby instalować go w temperaturze pokojowej, ponieważ niska temperatura może wpłynąć na sprężystość jego elementów ruchomych, co może objawiać się piszczeniem.
- Wkład nie jest rozpoznawany przez drukarkę. Jeżeli po wymianie materiałów eksploatacyjnych, Twoja drukarka nadal zgłasza ich brak, prawdopodobnie wystąpił problem z jego odczytem. Dzieje się tak szczególnie w przypadku kiedy producent urządzenia zaktualizował jego firmware. W takim wypdku skontaktuj się z obsługą sklepu w celu rozwiązania problemu.