FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania

Jeżeli będziesz miał problemy bądź wątpliwości związane z zakupionym produktem, a poniższy poradnik nie rozwiąże problemu, poinformuj nas o tym.

Zadzwoń pod numer +48 33 300 32 47
Napisz do nas sklep@print24.com.pl


Pamiętaj, że na nasze produkty udzielamy gwarancji na okres minimum 24 miesięcy, zanim z niej skorzystasz zapoznaj się z poniższymi informacjami i przed instalacją:
  • Sprawdź czy na pewno instalujesz swój wkład zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia.
  • Jeśli problem dotyczy tonerów lub bębnów, upewnij się, że zostały zdjęte wszystkie taśmy zabezpieczające.
  • Jeśli problem dotyczy tuszy, sprawdź czy zostały zdjęte zabezpieczenia głowicy oraz odblokowany został odpowietrznik na wkładzie.
Zakupiłem towar, co dalej?
Sposób zapakowania, czas wysyłki i spedycja.
  • Jak przebiega proces pakowania mojego zamówienia?
  • Kiedy Twoje zamówienie trafi do realizacji, zostanie przez nas bezpiecznie zapakowane i nadane wybranym przez Ciebie spedytorem. Staramy się minimalizować ilość wypełniaczy, tak bardzo jak jest to możliwe, zgodnie z koncepcją Zero Waste. Zawsze jednak, na pierwszym miejscu stawiamy sobie za cel, aby dostarczyć produkt w nienaruszonym stanie.
  • Kiedy otrzymam swoją paczkę?
  • W większości przypadków, czas realizacji złożonych w naszym sklepie zamówień wynosi 24 godziny. W praktyce oznacza to, że około 90% zamówień wysyłamy jeszcze tego samego dnia, a kolejne 10% w kolejnym dniu roboczym.
  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
  • Swoje zamówienie możesz śledzić logując się na swoje konto w sekcji "Status zamówienia" w menu na dole strony. Znajdziesz tam również numer listu przewozowego.
  • Czy kurier skontaktuje się za mną przed dostawą?
  • Otrzymasz od firmy kurierskiej informacje dotyczącą planowanego dnia dostarczenia Twoje przesyłki. W zależności od rejonu oraz danego kuriera może on się z Tobą skontaktować przed dostawą w celu umówienia konkretnej godziny dostawy.
Najczęściej występujące problemy
Rozsypany toner, rozlany tusz, uszkodzenia mechaniczne, blade wydruki, rozmazany tekst.
  • Otrzymałem rozsypany toner.
  • Jeśli wkład jest nieznacznie "zaprószony" prawdopodobnie wystarczy jego wyczyszczenie bawełnianym czyściwem. Nigdy nie instaluj pękniętego tonera, z którego wysypuje się zawartość, w takim wypadku wymieniamy go od ręki door-to-door.
  • Otrzymałem rozlany tusz.
  • Nigdy nie instaluj rozlanego tuszu w swoim urządzeniu. Wymieniamy go od ręki door-to-door.
  • Uszkodenia mechaniczne towaru.
  • Jeśli otrzymałeś swój produkt w uszkodzonym opakowaniu i zawartość jest uszkodzona, spisz protokół RMA z kurierem lub zgłoś zaistniałą sytuację pod numerem naszej infolinii +48 33 300 32 47.
  • Moja drukarka po wymianie wkładu drukuje bardzo blado.
  • Upewnij się, że zdjęte są wszelkie zabezpieczenia, jest to najczęstszy powód występowania tego typu sytuacji.
  • Rozmazany tekst.
  • Jeśli wydruki są nieczytelne po wymianie tuszu, spróbuj wyczyścić głowicę swojej drukarki, wybierając z jej menu opcje konserwacyjne, a następnie, czyszczenie głowicy drukującej.
  • Toner lub bęben piszczy po zainstalowaniu.
  • Nie instaluj swojego wkładu zaraz po jego otrzymaniu, szczególnie jeżeli dostawa nastąpiła w porach jesień - zima, kiedy temperatury znacznie spadają. Zalecamy aby instalować go w temperaturze pokojowej, ponieważ niska temperatura może wpłynąć na sprężystość jego elementów ruchomych, co może objawiać się piszczeniem.
  • Wkład nie jest rozpoznawany przez drukarkę.
  • Jeżeli po wymianie materiałów eksploatacyjnych, Twoja drukarka nadal zgłasza ich brak, prawdopodobnie wystąpił problem z jego odczytem. Dzieje się tak szczególnie w przypadku kiedy producent urządzenia zaktualizował jego firmware. W takim wypdku skontaktuj się z obsługą sklepu w celu rozwiązania problemu.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel