Pomoc i wsparcie techniczne

Jeżeli będziesz miał problemy bądź wątpliwości związane ze złożeniem zamówienia prosimy poinformuj nas o tym.

Zadzwoń pod numer +48 33 300 32 47
Napisz do nas sklep@print24.com.pl
Zamówienie możesz złożyć na różne sposoby:
  • Klienci którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie logują się na swoje indywidualne konto.
  • Jako Nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie zostanie poproszony o założenie konta ( rejestrację ) , bądź złożenie pojedynczego zamówienia bez konieczności rejestracji podając jedynie dane teleadresowe.
  • Telefonicznie dzwoniąc do nas i podając dane teleadresowe - założymy ci konto i wyślemy potwierdzenie na maila.
  • Złóż zamówienie wysyłając do nas meila z kodem bądź opisem lub linkiem produktu.
Bezpieczeństwo
Brak towaru po wpłacie, przejęcie konta, podszycia pod Allegro/Sklep, zabezpieczenia Serwisu, podejrzane wiadomości.
  • Zapłaciłem i nie otrzymałem towaru
  • Skontaktuj się z naszą księgowością w celu wyjaśnienia. Być może Twój przelew nie został zlokalizowany. Dzieje się tak kiedy wprowadzisz niepoprawny numer zamówienia w tytule przelewu. W takim wypadku zwracamy środki do 7 dni roboczych.
  • Chcę zgłosić spam (przez e-mail)
  • Jeśli otrzymujesz od nas wiadomości mailowe, oznacza to, że wpisałeś swój adres na naszą listę mailingową. Wszystkie wiadomości wysyłamy zawsze za Twoją wcześniejszą zgodą. Możesz zawsze zrezygnować z newslettera klikając odpowiedni odnośnik w wiadomości. Możesz także wyrejestrować się na naszej stronie.
  • Otrzymałem podejrzaną wiadomość
  • Jeśli otrzymałeś od nas wiadomość, co do której nie jesteś pewien, usuń ją. Pamiętaj, że nigdy nie wysyłamy załączników w formacie skompresowanym ani plików wykonywalnych. Jeśli taki otrzymałeś, nie otwieraj i usuń wiadomość.
  • Ktoś przejął konto
  • Jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto i podejrzewasz, że mogło ono zostać przejęte, natychmiast zresetuj swoje hasło i ustaw nowe, inne od poprzedniego. Dodatkowo wyślij nam wiadomość w tej sprawie na adres sklepu.
  • Ktoś zapłacił moją kartą
  • Od stycznia 2021, zgodnie z dyrektywą UE, wymagamy dwuetapowej weryfikacji podczas płatności kartą. W związku z tym, jeśli otrzymasz SMS z prośbą o potwierdzenie płatności, a nie zleciłeś jej Ty, natychmiast zmień limity dla płatności internetowych dla Twojej karty i wyjaśnij zaistniałą sytuacje z Twoim bankiem.
Sprawy techniczne
Poszukaj odpowiedzi w kolejnym kroku, zamieściliśmy tam dla Ciebie niezbędne informacje na ten temat. Jeżeli jej nie znajdziesz - napisz do nas.
  • Występują problemy z logowaniem
  • Upewnij się, czy podane przez Ciebie dane logowania są poprawne. Jeśli nie jesteś pewien czy masz u nas konto, spróbuj założyć nowe, nasz system poinformuje Cię jeśli Twoje dane znajdują się w naszej bazie.
  • Nie dochodzą do mnie powiadomienia e-mail
  • Korzystamy z najbardziej bezpiecznych i zaawansowanych rozwiązań SMTP na rynku. Dzięki temu blisko 100% naszych wiadomości dociera do adresatów. Jeśli jednak nie otrzymałeś wiadomości, której się spodziewałeś, w pierwszej kolejności sprawdź czy podany przez Ciebie adres jest poprawny. Jeśli jest, sprawdź folder spam oraz swoje filtry antyspamowe.
  • Występuje problem z kupowaniem przedmiotów
  • W przypadku problemów z zakupem przedmiotu bezpośrednio na naszej stronie, zgłoś problem drogą mailową dołączając kod błędu wyświetlony na ekranie. Pamiętaj, że zawsze możesz złożyć zamówienie drogą mailową lub telefoniczną.
pixel