Gwarancja na moją drukarkę, zamienniki bez ryzyka!
Zdajemy sobie sprawę z obaw części naszych klientów, dotyczących tuszy i tonerów zamiennych. W sieci i nie tylko krąży wiele mitów, które skutecznie zniechęcają do ich wyboru: zamiennik uszkodzi drukarkę czy stracę fabryczną gwarancję to z pewnością dwa najpopularniejsze. Dlatego dla naszych marek premium Estio oraz Print.ink, oferujących najwyższą jakość druku, porównywalną z wkładami oryginalnymi, wprowadzamy dodatkowo "Gwarancja na moją drukarkę". Jest to rodzaj gwarancji, która obejmuje także Twoje urządzenie i to nawet wtedy, kiedy gwarancja producenta dobiegła już końca! Nie musisz się już obawiać wyboru zamiennika. Jesteśmy tak pewni najwyższej jakości naszych produktów, że w przypadku awarii Twojego urządzenia, która będzie spowodowana eksploatacją naszych tuszy, tonerów lub bębnów, naprawimy je na nasz koszt lub wymienimy na nowe, tej samej klasy, jeżeli naprawa nie będzie możliwa.
Jak to dokładnie działa? To proste, w przypadku ewentualnej usterki urządzenia, zgłaszasz naprawę w naszym BOK, a my zajmujemy się całą resztą. Twoja drukarka zostanie naprawiona lub wymieniona na nową tej samej klasy, jeżeli naprawa będzie niemożliwa, w ciągu 5 do 10 dni roboczych. Bez obaw, na ten okres możesz otrzymać od nas drukarkę zastępczą, jeżeli będzie to konieczne.
-
Czy uszkodzenia spowodowane eksploatacją zamienników zdarzają się często?
Nie. Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że awarie powstałe na skutek eksploatacji wkładów zamiennych wysokiej jakości są niezwykle rzadkie. Statystyka ta jest praktycznie na identycznym poziomie jak w przypadku produktów oryginalnych.
-
Mieszkam w Gdańsku, a wasz sklep znajduje się w Oświęcimiu, czy w razie konieczności serwisu muszę dostarczyć urządzenie, aż tak daleko?
Nie. Korzystamy z ogólnopolskiej sieci serwisów, w związku z tym, naprawa zostanie zorganizowana i przeprowadzona w miejscowość, w której mieszkasz. W skrajnych przypadkach, gdzie serwis nie jest dostępny w Twojej miejscowości, zorganizujemy transport na nasz koszt.
-
Co w przypadku kiedy naprawa okaże się niemożliwa, a urządzenie, które posiadam nie jest już produkowane i nie da się zakupić takiego samego modelu?
W takim przypadku, drukarka zostanie wymieniona na nową, tej samej klasy. Otrzymasz od nas minimum trzy propozycje do wyboru.
-
Ile będzie trwała naprawa mojego urządzenia?
Zazwyczaj naprawa trwa od 5 do 10 dni roboczych.
-
Czy na czas naprawy mogę otrzymać drukarkę zastępczą?
Na czas serwisu możemy na Twoje życzenie, bezpłatnie udostępnić drukarkę zastępczą.
-
Jakie dokładnie usterki objęte są dodatkową gwarancją na moje urządzenie?
Gwarancja obejmuje wszystkie rodzaje uszkodzeń za wyjątkiem usterek powstałych w wyniku przepięć w sieci elektrycznej (np. spowodowanych burzą) lub takich, które wynikają bezpośrednio z winy użytkownika (np. niepoprawna instalacja wkładów lub nie stosowanie się do instrukcji obsługi).
-
Moja pozakupowa gwarancja producenta, skończyła się miesiąc temu, czy wasz pakiet gwarancyjny nadal zadziała w moim przypadku?
Tak. Nasza gwarancja działa niezależnie od gwarancji producenta urządzenia.
-
Moja drukarka jest jeszcze na gwarancji. Co w takim przypadku, czy ewentualny serwis zgłaszam u was, czy bezpośrednio u producenta?
Co do zasady, eksploatując zamienniki nie tracisz gwarancji na swoją drukarkę. Jeżeli problem z urządzeniem będzie spowodowany naszym wkładem, zorganizujemy dla Ciebie bezpłatną naprawę w ramach naszej usługi. Jeżeli będzie to inny problem z drukarką, nie spowodowany materiałami eksploatacyjnymi, obowiązuje standardowa gwarancja producenta. W każdym z tych przypadków, w pierwszej kolejności skontaktuj się z naszym BOK, pomożemy ustalić przyczynę problemu i skierujemy Twoją sprawę na odpowiednią ścieżkę.
-
Czy używając zamienników, tracę gwarancję producenta na moją drukarkę?
Nie. Jest to jeden z najczęściej powielanych mitów dotyczących zamienników. Jeszcze raz podkreślamy, korzystanie z zamienników nie wpływa na gwarancję urządzenia i nie powoduje jej utraty. Jeżeli producent zamieszcza tego typu klauzule abuzywne w warunkach gwarancji, robi to wbrew obowiązującym przepisom.
-
Czy kupując tusze, tonery i bębny Estio i Print.ink otrzymam dodatkową kartę gwarancyjną?
Nie. Podstawą i potwierdzeniem zawarcia umowy na dodatkową, bezpłatną usługę "Gwarancja na moją drukarkę" jest faktura, paragon lub potwierdzenie zamówienia w naszym systemie. Dane o zamówieniach przechowywane są przez nas przez okres pięciu lat.
-
Moja drukarka uległa awarii, w jaki sposób mogę zgłosić konieczność jej serwisu?
Aby skorzystać z usługi "Gwarancja na moją drukarkę", wystarczy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta pod numerem: 33 300 33 07 lub mailowo: sklep@print24.com.pl. My zajmiemy się całą resztą.