Jak wybrać wielofunkcyjną drukarkę do pracy zdalnej?
Poszukujesz dobrego urządzenia wielofunkcyjnego, które sprawnie drukuje, skanuje i wykonuje kopie. Zachodzisz w głowę, jaką drukarkę do pracy zdalnej wybrać, tak aby była wydajna, miała wiele funkcji, a przy tym była w konkurencyjnej cenie? Przeczytaj poniższy artykuł, w którym krok po kroku wskazujemy jak wybrać drukarkę do pracy zdalnej! Podpowiadamy, na jakie parametry zwrócić uwagę. Sprawdźmy!
Jak wybrać drukarkę do pracy zdalnej?
Wybierając drukarkę do home office i pracy zdalnej koniecznie zwróć uwagę na najważniejsze parametry w specyfikacji produktu. Prawidłowe dopasowanie takich atrybutów jak rozdzielczość, funkcje, marka czy szybkość wydruku wpływa na komfort w trakcie użytkowania, jak również obniża koszty materiałów eksploatacyjnych. Zobacz poniżej, jaką drukarkę z pracy w domu wybrać i na co zwrócić uwagę przy wyborze!
Szybkość wydruku
W pierwszym kroku sprawdź szybkość wydruku drukarki do pracy z domu. Wybierając wielofunkcyjne urządzenie, spotkasz się z drukarkami, które zapewniają szybki, jak i powolny wydruk. Każda dobra drukarka powinna drukować z prędkością przynajmniej 20 stron na minutę. Dzięki temu prace biurowe będą wykonywane sprawnie i bez zbędnych przestojów.
Rozdzielczość
Kolejnym ważnym parametrem w trakcie zakupu drukarki do home office jest rozdzielczość. Od wartości tego parametru zależy jakość druku na arkuszu w trakcie drukowania i kopiowania dokumentów. Warto zdecydować się na model, który umożliwia drukowanie w rozdzielczości 1200 x 1200 dpi.
Wbudowane funkcje
Bardzo ważne są również udogodnienia, jakie urządzenie oferuje. Najlepsze drukarki laserowe i atramentowe mają takie funkcje i wyposażenie jak:
- wydruk bezprzewodowy,
- intuicyjny wyświetlacz z panelem sterowania,
- technologię Wi-Fi oraz Bluetooth,
- pojemny podajnik papieru na 150 arkuszy,
- skaner,
- możliwość podłączenia do laptopa, jak i komputera PC,
- port USB,
- kompaktowy rozmiar,
- możliwość kopiowania.
Drukarka atramentowa czy laserowa – jaka będzie lepsza do pracy zdalnej?
Wybierając niezawodną drukarkę do pracy zdalnej w domu, przemyśl, jaki rodzaj urządzenia będzie lepszy. Do wyboru masz:
- drukarkę laserową;
- drukarkę atramentową.
Drukarki laserowe do prawidłowego drukowania potrzebują tonera. Najczęściej są to modele, które umożliwiają wydrukowanie dokumentów w czarno-białym kolorze. Z kolei drukarki atramentowe to urządzenia, które wymagają tuszów. Jaką drukarkę wybrać? W sytuacji, gdy zależy Ci na szybkim drukowaniu, wtedy zdecyduj się na model laserowy. Natomiast, gdy chcesz drukować w kolorze, to lepsza będzie drukarka na atrament.
Z jakiej marki jest najlepsza drukarka do pracy zdalnej?
Do jednych z najczęściej wybieranych drukarek do pracy zdalnej można zaliczyć drukarki HP, np. drukarkę HP LaserJet, HP Deskjet lub HP Smart. Tank. Urządzenia wyróżniają się funkcjonalnością oraz przyjazną ceną. Do pozostałych marek, które oferują wysokiej jakości drukarki do pracy zdalnej, zaliczamy te marki Brother oraz Canon.