Blog
2021-05-07
Problem z zakupem? Dowiedz się jak działa nasz dział reklamacji
Reklamacje są nieodłączną częścią każdej firmy sprzedającej swoje produkty. Nieważne czy jest to sprzedaż internetowa czy stacjonarna. Jeśli ktoś twierdzi, że ich nie ma, najzwyczajniej w świecie mija się z prawdą. W sklepie print24, jest to szczególny obszar, któremu poświęcamy mnóstwo energii i uwagi. Stworzyliśmy własny, dedykowany system zgłoszeń RMA online, dzięki któremu zautomatyzowaliśmy większość procesów, wyszkoliliśmy cały nasz dział odpowiedzialny za sprzedaż e-commerce pod kątem sprawnej obsługi spraw, które nazywamy u nas “trudnymi” (nie mylić z popularnym programem TV ;)). Dodatkowo utworzyliśmy w ramach naszej firmy dział, który dedykowany jest tylko i wyłącznie do sprawnego, szybkiego i bezproblemowego załatwiania wszelkich zgłoszeń i niestandardowych spraw, związanych z uszkodzonym towarem, zaginionymi wysyłkami, uszkodzeniami powstałymi w transporcie. Dlaczego ten obszar działalności jest dla nas tak ważny? Czytaj dalej.