Problem z zakupem? Dowiedz się jak działa nasz dział reklamacji

2021-05-07
Problem z zakupem? Dowiedz się jak działa nasz dział reklamacjiReklamacje są nieodłączną częścią każdej firmy sprzedającej swoje produkty. Nieważne czy jest to sprzedaż internetowa czy stacjonarna. Jeśli ktoś twierdzi, że ich nie ma, najzwyczajniej w świecie mija się z prawdą. W sklepie print24, jest to szczególny obszar, któremu poświęcamy mnóstwo energii i uwagi. Stworzyliśmy własny, dedykowany system zgłoszeń RMA online, dzięki któremu zautomatyzowaliśmy większość procesów, wyszkoliliśmy cały nasz dział odpowiedzialny za sprzedaż e-commerce pod kątem sprawnej obsługi spraw, które nazywamy u nas “trudnymi” (nie mylić z popularnym programem TV ;)). Dodatkowo utworzyliśmy w ramach naszej firmy dział, który dedykowany jest tylko i wyłącznie do sprawnego, szybkiego i bezproblemowego załatwiania wszelkich zgłoszeń i niestandardowych spraw, związanych z uszkodzonym towarem, zaginionymi wysyłkami, uszkodzeniami powstałymi w transporcie. Dlaczego ten obszar działalności jest dla nas tak ważny?

Sprawna obsługa “spraw trudnych” zawsze była dla nas priorytetem. Zgodnie z zasadą - zadowolony klient opowie o tobie trzem innym osobom, a niezadowolony odradzi Twój sklep dziesięciu - dbamy o to aby tych niezadowolonych było w naszym sklepie możliwie jak najmniej. W związku z tym, kładziemy duży nacisk aby wszystkie sprawy “trudne” załatwiać możliwie od ręki. Od ręki oznacza w naszym wypadku wymianę uszkodzonych produktów:

  • w 24h door-to-door - dla produktów premium marki Estio i Print.ink,
  • w maksymalnie 7 dni - dla produktów marki Economy i IPM,
  • maksymalnie 7-14 dni - dla pozostałych produktów.

  • Zdajemy sobie sprawę z faktu, że brak tuszu lub tonera może być uciążliwy. Szczególnie kiedy musimy wydrukować coś na już. W związku z tym przygotowaliśmy rozwiązanie, w którym w każdym przypadku, niezależnie od procedury, na życzenie klienta udostępniamy tzn. wkład zastępczy na czas procedury RMA. Dzięki temu unikamy przestojów w firmie i możemy bez problemu drukować.

    W przypadku uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu reagujemy błyskawicznie. Wszystkie wysyłki nadawane przez nasz magazyn są ubezpieczone, dzięki czemu nawet w przypadku uszkodzenia mechanicznego, nie ma ryzyka. Oznacza to, że po zgłoszeniu uszkodzenia w naszym dziale RMA, otrzymasz od ręki, nowy, gotowy do działania wkład do Twojej drukarki. Bez zbędnych pytań i formalności.

    A na dodatek…

    Nasze produkty premium, objęte są dodatkową gwarancją na urządzenie. Oznacza to, że jeśli podczas eksploatacji wkładu, ulegnie ono uszkodzeniu, zostanie naprawione nieodpłatnie przez autoryzowany serwis producenta lub serwis naszej firmy. W historii naszego sklepu, który istnieje na rynku od 2008 zdarzyły przypadki uszkodzeń spowodowanych przez rozlany tusz lub rozsypany toner, można je jednak policzyć na palcach jednej ręki. Jak działamy w takim wypadku? Scenariusz jest następujący:

  • odbieramy Twoje urządzenie na nasz koszt z każdego miejsca w kraju,
  • przekazujemy je do autoryzowanego serwisu lub jeśli nie jest to konieczne do naszego wewnętrznego serwisu,
  • naprawiamy nieodpłatnie urządzenie i dostarczamy do Ciebie.

  • A jeśli naprawa nie jest możliwa, urządzenie wymieniamy na takie samo nowe!

    Jeśli masz pytania lub chcesz sprawdzić jak działa nasz dział RMA jeszcze przed zakupem chętnie odpowiemy na wszelkie wątpliwości. Zadzwoń pod numer 33 300 33 07 lub napisz na sklep@print24.com.pl.

    Autor wpisu: Jerzy Wasiela
    Pokaż więcej wpisów z Maj 2021
    pixel