Problem z zakupem? Dowiedz się jak działa nasz dział reklamacji
2021-05-07

Sprawna obsługa “spraw trudnych” zawsze była dla nas priorytetem. Zgodnie z zasadą - zadowolony klient opowie o tobie trzem innym osobom, a niezadowolony odradzi Twój sklep dziesięciu - dbamy o to aby tych niezadowolonych było w naszym sklepie możliwie jak najmniej. W związku z tym, kładziemy duży nacisk aby wszystkie sprawy “trudne” załatwiać możliwie od ręki. Od ręki oznacza w naszym wypadku wymianę uszkodzonych produktów:
Zdajemy sobie sprawę z faktu, że brak tuszu lub tonera może być uciążliwy. Szczególnie kiedy musimy wydrukować coś na już. W związku z tym przygotowaliśmy rozwiązanie, w którym w każdym przypadku, niezależnie od procedury, na życzenie klienta udostępniamy tzn. wkład zastępczy na czas procedury RMA. Dzięki temu unikamy przestojów w firmie i możemy bez problemu drukować.
W przypadku uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu reagujemy błyskawicznie. Wszystkie wysyłki nadawane przez nasz magazyn są ubezpieczone, dzięki czemu nawet w przypadku uszkodzenia mechanicznego, nie ma ryzyka. Oznacza to, że po zgłoszeniu uszkodzenia w naszym dziale RMA, otrzymasz od ręki, nowy, gotowy do działania wkład do Twojej drukarki. Bez zbędnych pytań i formalności.
A na dodatek…
Nasze produkty premium, objęte są dodatkową gwarancją na urządzenie. Oznacza to, że jeśli podczas eksploatacji wkładu, ulegnie ono uszkodzeniu, zostanie naprawione nieodpłatnie przez autoryzowany serwis producenta lub serwis naszej firmy. W historii naszego sklepu, który istnieje na rynku od 2008 zdarzyły przypadki uszkodzeń spowodowanych przez rozlany tusz lub rozsypany toner, można je jednak policzyć na palcach jednej ręki. Jak działamy w takim wypadku? Scenariusz jest następujący:
Jeśli masz pytania lub chcesz sprawdzić jak działa nasz dział RMA jeszcze przed zakupem chętnie odpowiemy na wszelkie wątpliwości. Zadzwoń pod numer 33 300 33 07 lub napisz na sklep@print24.com.pl.
Autor wpisu: Jerzy Wasiela
Pokaż więcej wpisów z
Maj 2021